Torsdag igen då! Veckan går fort som satan på motorcykel

Godmorgon! Idag blir det tre lektioner i skolan, sen simning. Om jag hittar någon bikini såklart! Vaknade innan väckarklockan som vanligt, så nu blir det gröt och macka. Blir även mjukiskläder idag, så himla skönt! Dubbellektion i drama och sedan idrott. Inte så avancerat direkt. Eller är första dramalektionen vi haft men ändå! Skriver om det sen.

Drömde om dig inatt, vill inte göra det men i drömmen var du den jag föll för. Drömmar stannar som drömmar för en anledning, vilken vet jag inte än. Kanske jag aldrig kommer få veta.

Vaknade ur drömmen och insåg att nej det finns inget mer nu. Jag vet att det finns någon där ute för mig, jag har bara inte hittat honom än, stressar inte heller, letar inte heller. Jag bara vet. Jag ger inte upp!

I'm calling out, can you hear my voice?
I'm gonna find you through all the noise, oh whoa
You know there's nothing that I wouldn't do
Shine your light as I reach for you

My heart beats for love
My heart beats for love
It's the sound that I hear
Tells me not to give up
It breathes in my chest
And it runs through my blood
My heart beats for love
My heart beats for love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0