Tisdag

Tung dag. Eller egentligen inte. Ska vara tacksam för dessa korta dagar jag har i skolan nu, jag blir trött väldigt fort och är redo att somna så fort jag traskar innanför dörren hemma. Produktiv har jag varit dessutom, gjorde det jag skulle på Engelskan, pluggade under håltimmen och lyssnade (relativt mycket) på Pedled. Ska hoppa in i ett varmt bad snart och plugga lite till. Får hålla tummarna för att jag inte somnar i badet bara..

Ätit lite gröt till mellis, blir kycklingwok till middag! Tänkte slänga in en bild på magen som får representera vecka 20. Men det kommer senare ikväll.

Mår relativt okej nu. Tankar far runt i huvudet, gråten är nära nästan hela tiden. Men jag ger inte upp nu. Verkar kanske svag, men här får jag skriva vad jag vill.

Måste även tacka er söta människor därute som bryr sig! Ni är himla gulliga som frågar om jag behöver vagn, bilstolar, sängar, kläder. Massor med kramar till er <3

Nu ska jag faktiskt börja tappa upp vatten till mitt bad. Pluggbad, jippie. Hörs senare om jag inte dragit hem till Ida och Daniel! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0