The sun is shining again

Helt otroligt att vakna upp för att solen skiner! Tittade precis ut, blå himmel. Om det ändå kunde vara vår nu. Det hade varit så himla skönt. Nu kom pappa in "Det är så himla skönt ute idag, man kan nästan tro att det är vår!", haha bra tajming.

Vad hände igår?
Åkte hem till Madeleine för att prata med Micke. Vi satt ner, pratade och pratade och ja vi kom överens. Oron att allt kommer bli som innan finns fortfarande kvar men jag får försöka att inte tänka på det så mycket. Vi fokuserar på barnet just nu. Jag kan knappt bärga mig tills det blir sommar nu!

Vad händer idag?
Absolut ingenting, vet ni hur skönt det ska bli? Ska nog ta en sväng förbi Daniel sen, sen kanske pappa, jag och lillebror ska mysa. Prata med en vän i telefon kanske, vad vet jag!

Nu sitter jag faktiskt i soffan och väntar på pappas specialmacka, han är bäst!
TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0