The Holiday

Shit alltså har nog inte varit såhär trött på hur länge som helst! Sov till halv ett, alltså sex timmar. Det funkar inte riktigt för mig hehe. Ska torka håret nu och sminka mig lite, blir bara myskläder på idag för att ska ju endast prata. Orkar inte ta mig någonstans egentligen haha, min kropp är sönder på ett ungefär. Det känns som att jag är bakis för jag är så seg i kroppen och är så trött, jag lovar att jag inte drack igår. Bara alkoholfritt!

Hade varit skönt med mina converse men får blir mina stövlar till mjukisar haha. Nej usch, jag tar med mig mjukisarna istället. Nu måste jag röra på mig, annars kommer jag aldrig hinna med tåget.

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0