Sverige åkte på torsk

Godkväll bloggen! Ska försöka ändra min design, så den blir lite mer mamma-aktig hade jag tänkt. Har bytt påslakan på täcket, så ikväll ska jag sussa med Edward och Jacob :D. Hoppas dem inte bråkar alltför mycket om mig.. Det finns ju en hel del av mig att gilla just nu.. Haha. Gud vad tråkig jag är just nu. Är övertrött så ska gå och lägga mig.

Synd att Sverige inte vann, men de får nu ladda upp för semifinalen istället! Hoppas Sjöstrand står då. Fan, måste ju börja rädda lite nu. Fast Andersson var okej idag, Danmark är svårslagna. De knappade ju in ganska rejält i slutet. Blev 27-24 om jag inte minns fel. Nåväl.

Ska inhandla hårfärg imorgon som sagt, ska försöka hitta någon lite med askblond än den gula färgen jag har just nu. Vill nämligen ha kallare hårfärg än vad som bjuds på just idag. Får se vad jag hittar. Mamma kanske färgar håret på mig imorgon, annars blir det lillmadde om hon orkar. Annars får jag vänta tills på fredag då andra Madde fixar det! Det blir nog bra hur det än blir.

Färgar jag imorgon lovar jag att lägga in en bild på resultatet!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, måste kissa först eftersom lillen håller på och rör sig hela tiden haha! Härligt det där. Godnatt ni söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0