Söndag

Trött som fan. Haha. Kom hem vid sex, slockade direkt rakt bom i sängen. Vaknade med mobilen i handen och ett spel igång. Började nämligen spela för jag trodde jag skulle vara vaken, men nej slocknade istället haha. Vaknade vid tolv, nässprayen var slut, panik. Pappa kom hem med nässpray bara en kvart senare, han var tydligen och handlade så det var perfekt!

Nu ska jag sova en stund. Sedan ska jag tvätta av allt smink från igår, dra borsten genom håret X antal gånger och sätta på mig några sköna men någorlunda fina kläder. Ska nämligen vara på Primo i Huddinge med pappa, lillebror och farfar. Farfar ska bjuda på middag! Sedan blir det bio med underbara Sofia på Heron klockan nio ikväll.

Mer om detta sen, måste vila PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0