Projektarbete

Godmorgon!
Ska fixa mig lite smått, med andra ord klä på mig kläder och borsta igenom håret lite. Vet inte vad man ska ha på sig idag men det löser sig, tror jag kom på det nu anyways. Dagen beskrev jag igår men ja haha ni bara älskar att läsa samma saker två gånger? Nej men skolan idag blir endast jobb med projektarbete, när vi är klara med fakta/reaultatdelen (vilket kommer ta jäävligt lång tid) så får vi gå hem. Ett plus är iallafall att mina fixade naglar är kortare än kortast just nu så det kommer inte bli några problem alls idag att sitta och skriva, jag är sekreteraren i vår grupp.

Lillkillen sparkar och har sig, det är så mysigt!<3

Nu ska jag sluta babbla och gå och borsta tänderna. See ya!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0