Onsdaag

Hej hopp!
Nyss hemkommen från centrum och skolan. Satt rätt länge idag och arbetade med projektarbetet. Bra vi är! Gick en stund i centrum med Sandra som missade bussen och sedan traskade jag hem hit till pappa. Idag blir det onyttig efterrätt haha! Inte bara en sak, utan TVÅ. Först en semla, sen en daimbiskvi. Det är sjukt. I förrgår satt jag och pratade med pappa om hur jävla sugen jag var på en daimbeskvi. Han ringde mig nyss och frågade om jag ville ha en för han hade fått en från en kund! Gissa om jag blev glad :D.

Känner mig rätt glad idag, som det kanske märks (?). Är bara hungrig, men ska ta mig en philadelphiamacka så snart lillebror kommit hem i taxin! Skriver mer senare.
Puss på er <3


Veronica
om Dagens:
Vad söt du är som lägger upp en bild på oss :) Var är bilden tagen någonstans? <3

Hehe ja men den är ju så gullig! Var exakt har jag ingen aning om haha ;) Men i stan iallafall efter The Vocie om jag inte minns fel. Knasig men rolig kväll det var haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0