Music, makes the people, come together, yeah.

Hello!
Dagen i all ära har fan inte varit speciellt underhållande. Provet gick inte så bra, förstod hela formuleringen fel, vilket jag gjorde när jag var helt klar med det och därför lämnade jag in det som det var. Fan också. Nåväl, får hoppas på godkänt nu då iallafall eftersom jag verkligen uppfattade hela skiten fel! Jag som kan engelska. Skitkorv. Nåväl, åt lunch i skolan, kalopps ingen höjdare men det gör ingenting hehe. Gick sedan hem, pratade med M i telefonen ett tag och sedan satte jag mig och pluggade Pedled. Gick bra, är nästan klar (tog ett break och har inte slutfört det än hehe).

Ikväll blir det handbollen, Sverige-Danmark. Kommer bli en riktig rysare haha! Imorgon åh imorgon ska jag köpa hårfäärg och låta Madde färga mitt hår askblont på fredag (om inte mamma erbjuder sig imorgon). Ska även träffa lilla Madde, hon kommer hem till mig, blir mys, prat och ja mys typ.

Vill färga håret nu nu nu!

Åt en god kycklinggryta med sockerärter (love it) och paprika, mucho gusto. Åh saknar Sandra påtal om spanska ni vet. En riktigt smoking chilenare det där! Bara se på henne!  
De finaste Sandrorna som finns faktiskt. Snygga också. <3<3
Tycker att lilla Sandra ska komma tillbaka till skolan och inte vara sjuuk längre! Älskar er!!


Jag har inget mer att skriva nu, blev ett väldigt flummigt inlägg, men jag gillart! Ska sitta och kolla på pojknamn på internet nu, måste ju börja fundera lite hihi!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0