Måndag..

Godmorgon! Eller ja, jag vaknade 9.20 idag, skönt var det att sova ut och vakna av sig själv! Hade kunnat sova till halv elva, men då hade jag varit ännu tröttare nu. Har avnjutit god gröt till frukost och ska strax börja fixa i ordning mig till skolan. Har endast en lektion, Sociologi. Ska sitta hela lektionen och lyssna på en redovisning, anteckna och komma ihåg svar på tre frågor. Vi ska sedan ha ett G-prov på alla redovisningars tre frågor. Hehe förklarar dåligt. Men men.

Efter lektionen blir det att åka hem till Sandra som fortfarande är sjuk, denna måndag ska vi faktiskt plugga. Hoppas jag. Haha..

Nu blir det att hoppa ner i lite bekväma kläder, sminka mig lite och sedan traska ner till bussen för att åka till skolan. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0