Lördag

Har inte haft lust att skriva, eller tid för den delen heller. Eller jo. Men ändå. Imorgon tänkte jag ta kort på magen igen, eftersom jag går in i vecka 20! Exciting tycker jag faktiskt, den andra halvan av graviditeten skall innehålla mer glädje och härligheter än första halvan. Så är det bara. Sen hurvida det blir med dig vet jag faktiskt inte, inte när du sitter och skriver massa skit igen. Nåväl, ska inte lägga ner mer energi åt dig just nu, inte blogginlägg heller haha. Sorry för det förvirrande inlägget innan, fick nostalgikänslor bara, that's all.

Ikväll kommer några bekanta till mamma hit, som jag känt väldigt länge jag också. Blir skomakarlåda till middag och singstar sen på kvällen. Blir nog mysigt faktiskt. Får hoppas på positivitet iallafall haha. Han har inte sparkat speciellt mycket min lille pojke idag, men det kommer nog på kvällen, det tvivlar jag inte på hehe.

Nu borde jag börja fixa mig och klä på mig något lite mer passande än nattlinne/stooor t-shirt. Hör kanske av mig senare ikväll, eller imorgon. Pussen på er <3

Kommentarer
Postat av: Mia

ÅÅH!! pojke!! grattis!!!

2011-01-15 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0