Klump

Skulle precis gå och fixa mig, men fick precis reda på återigen någonting nytt om den här skiten. Det är inte okej att du ljuger mig rätt upp i ansiktet längre. Det går inte. Det enda jag vill ha från dig är ärlighet, inte ens det lyckas du trycka fram. Jag förstår inte längre vad du håller på med. För bara några minuter sedan var jag sprallig, nu sitter jag lika tung som en sten på stolen i köket och känner för att spy. Jag tycker så pass illa om att folk ljuger så, speciellt du, så nu efter att jag räknat ut ett och annat så har jag en klump av illamående nedtryckt i halsen som bara väntar på att komma upp.

Men ingenting ska få förstöra denna dag för mig, inte du eller någon annan. Idag ska jag vara lycklig. Idag får jag se barnet jag bär på, helt sjukt! Skriver mer sedan om hur allt har gått. Puss på er fina och ärliga människor i mitt liv.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0