I'm the only girl in the world

Sitter och lyssnar på musik och springer och sminkar mig om vartannat! Kan ta en bild på mig sen när jag är klar. Blev en ganska hård sminkning på ögonen idag, men har en söt vit spetsklänning och svart kavaj så jag kände att det funkar ändå. Blir nog en jätterolig kväll, får hoppas att vi drar oss till Lobby där vi alla står uppskrivna. Men först blir det thailändsk buffé på Berns! Ska inte gå för ens om en timma och jag har redan sminkat mig klart, känns gött de. Ni får sitta och hålla tummarna för Lobby, det är godast drinkar där ;).

Nu ska jag börja platta mitt blonda hår och iallafall försöka få till någon frisyr av det. Skriver innan jag går!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0