I will survive

Ska strax sova. Kom hem för ett tag sedan. Varit hos Daniel och Ida och haft en mysig tvspels-kväll med massa prat! Ni är riktigt fina vänner ni två, underbara :).

Imorgon blir det bikinishopping på håltimmen. Min överdel var för liten (go figure liksom?), tuttar överallt. Hittade inte underdelen. Blir någon billig från H&M, om dem har fått in några?! Får se imorgon. Hoppas jag har pengar också haha. Sen efter idrotten blir det nämligen simning med Sandra och Bella. Första gången allmänt folk får se min tjockimage!

Nu måste jag lägga mig, börjar få ont i ryggen av denna sittställning jag har i soffan haha. Börjar elva imorgon, supernajs! Blir nog faktiskt mjukiskläder, men jag skyller på att jag är med barn, så det är nog okej ändå ;).

Godnatt små fisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0