Fredag och lördag

Trött tjej här. Ska strax hoppa in i duschen och sedan försöka komma fram till vad fasiken jag ska sätta på mig för kläder ikväll. Har en idé, måste bara kolla så det blir bra hehe. Inget avancerat faktiskt, men äh vad gör det. Kör nog på Converse ikväll också, känns skönast att skaka rumpan i platta skor. Speciellt nu om jag ska palla med en hel kväll haha!

Nu är även mina nyårsnaglar avtagna, inte på ett vackert sätt nej. Men jag blev så trött inatt när jag smsade att det skulle smattra och ha sig, fan Nikita kunde ha vaknat. På tal om Nikita kan jag ju berätta vad jag gjorde igår.

Gick hem efter skolan, sedan körde pappa mig till Sandra för att vi sedan skulle ta bussen till Stuvsta. Middag åts på Stuvstakällarn, ja fasiken det var gott! Delade på förätt med Sandra, sen åt jag biff med pommes och såser hehe. Ovanligt huh?

Mötte Nikita på vägen hem, vi skulle nämligen handla gottis till kvällen. Blev en gigantisk gurka, ett stycke morötter, dip och godis. Vi handlade godis för 111 kronor. Jag skämtar inte. Det var så stora påsar kom vi fram till, alltså Hemmakvälls fel att det blev så mycket godis. Nästan allt godis är idag kvar i skålen här hemma så, vi åt inte upp allt haha!

Vi fixade gurkan och morötterna och dippen, ställde in allt i kylen och kollade på Let's Dance tills Sandra kom hit. Vi satte igång Disneyfilmen Tarzan och satt och proppade i oss allt gott. Iallafall alla morötter och gurkor haha! Sedan började vi kolla Micke och Molle, men efter en tjugo minuter höll alla tre på att somna så då gick Sandra hem och vi gick och lade oss. Klockan var inte mer än tolv när jag la mig i sängen. Nikita somnade nog snabbt i soffan, medan jag låg vaken till två och smsade.

Vi vaknade halv elva idag, Nikita drog för en timma sen ungefär. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska stå där tills jag inte orkar längre. Känner för det idag.

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0