Fredag 7/1-11

Godmorgon! Idag är en jobbig dag, eller ja igår var en jobbig kväll. Tack för allt fint stöd där ute bland alla vänner! Förstår att det är dina åsikter som vill komma fram, men du gör det på helt fel sätt. Sen när du inte hört allt kan du inte sitta och säga si eller så. För allt du skrev igår var nedlåtande och negativt, förstår att du vill försvara din son det gör jag. Men du måste tänka på vad du säger och skriver. Att det fortfarande går att göra abort vet jag, men du verkar inte riktigt förstå hur jag mår nu. Snarare vilja förstå. Jag har känt att barnet sparkar, jag har hört h*ns hjärta, jag ska på ultraljud på onsdag för att kolla på den lilla krabaten. Det är ett barn nu! Idag går jag in i vecka 19 (18+0) och det känns förjävla härligt! Det är synd att det blivit såhär mellan mig och Mikael ja. Men du har bara hört hans sida, tvivlar på att han har suttit och sagt hur han betett sig.

Ingen av oss är mogna, ännu. Jag har mognat sen jag blev gravid, mognar hela tiden mer och mer. Men det är ingenting du ser eller märker av. Sluta klanka ner på mig snälla. Har du någonting att säga, säg det till mig då. Endast mig.

Idag ska jag iallafall umgås med min lillebror Niklas. Han har ledigt från skolan och vi ska snart gå och handla någonting att äta! Vi får se vad det blir, kanske kommer hem med någonting smaskens också, det är ju faktiskt fredag!

Puss på er alla söta där ute <3

Kommentarer
Postat av: Joi's vän Annie

Hej! Vet inte om du minns mig, Annie från Gotland, Joi's vän ^^ Ramlade in här genom facebook. Såg att du ska bli mamma. Känns som det var igår då vi var 15 och var i Almedalen haha. Stort Lycka till! KRAM

2011-01-07 @ 12:00:05
Postat av: hanna

du är stark jasmine, och du kommer klara det här galant :D puuusss

2011-01-07 @ 13:32:29
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0