Förkylning?

Godmorgon allesammans.
Hoppas ni mår bra! Jag å andra sidan håller nog på att bli sjuk. Men nu var det faktiskt sen innan jul jag var sjuk så är väl dags igen nu snart. Brukar annars vara sjuk titt som tätt hela tiden oavsett årstid men har klarat mig bra hittills!

Nå, dagens planer innefattar plugg. Plugg, plugg och mat. Hehe. Ska börja klä på mig någonting skönt (=mjukisbyxor) och bege mig till centrum för att möta upp Sandra och käka lunch. Sen bär de av till henne för sociologiplugg tills vi storknar! Vi håller på med ett arbete om Amish-folket och trots att vi har (som vanligt) en seg start är vi båda intresserade av det ämnen så hoppas på att det går vägen idag. Vi har en hel del tid på oss idag att arbeta.

Nej nu ska jag faktiskt klä på mig, vaknade nyss så är lite småseg än så länge. Blir nog bättre med lite mat i magen. Undra bara vad jag ska äta.. I'll let you know later!

Bjuder på en bild från April 2010, fest i en lokal vid mig som jag och några kompisar hade tillsammans hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0