Dagen

Hejsvejs!
Hade en seg dag igår, sov och skulle plugga men blev att jag somnade framför tvn. Försov mig i morse, jippie! Imorgon blir det ultraljud, mamma följer med mig :). Sedan blir det handledning i skolan med projektarbetsgruppen. Hoppas detta går som det ska.

Sen när vi är klara med projektarbetet för dagen blir det hemgång för att göra färdigt religionsuppgiften och sedan börja att plugga till provet som jag har på fredag. Får se hur det går, men är ändå "bara" att läsa iallafall.

Blir en pluggvecka för mig, kanske behöver det. Hade faktiskt lust att plugga när jag kom hem, började nästan direkt. Har hälften kvar, klarar det nog på några timmar!
Sen läser jag igenom allt till religionsprovet en gång imorgon, två gånger på torsdag.

Blir väl inte så som jag sagt nu, men får hoppas iallafall!
Ska kolla på "halv åtta hos mig" nu, hörs senare puss <3

PS. Tack för svaren på vilken vecka jag ska läsa hehe DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pålepruttvillva namn påbebben :-Dmaaasssa förslag! <3

2011-01-11 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0