Dag 1 - Om mig

Jasmine Jensen, 1992-02-29. Fyller bara år år var fjärde år. Firar mig annars den 28 februari. Blond. Blåögd, ibland skiftar dem i blågrönt. 167 cm lång. Går sista året i Sjödalsgymnasiest i Huddinge, samhäll-beteendevetenskaplig linje. Är ofta glad, men kan bli irriterad för småsaker. Ibland är jag långsint, men oftast orkar jag inte vara det så länge. Älskar att sjunga, men är för feg för att ta tag i sången och ta lektioner. Spelade fotboll från jag var 5 tills jag var 15, det var det bästa i livet. Saknar en gammal hjärtevän jag hade förut. Gjort det flera månader nu. Blivit extra känslig nu när jag väntar barn. Juste jag ska bli mamma! Ensamstående. En liten pojke ska jag få hihi. Funderar på namn dagligen, vet inte vad han ska få heta. Analyserar alldeles för mycket i saker som händer/inte händer. Barnslig. Lättroad. Öppen. Blyg, men sen inte blyg.

Ja jag har nog inte så mycket mer att säga om mig själv just nu haha. Any questions?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0