Confused

Det är svårt att låta bli att skriva om personen man tycker om trots att han inte är värd min energi. Är nog mest ledsen för det faktum att han helt plötsligt skaffat en ny tjej, bara sådär. Hur mycket betyder jag och vårat barn för honom då? Vet att jag egentligen borde fokusera på andra saker än Micke just nu, jag försöker men det är svårt. Det kommer alltid finnas någonting där, vi ska få ett barn tillsammans. Även om jag kan känna avsky till honom för jag inte vill ta mer skit så sitter jag inte och skriver att han är dum i huvudet eller så. Trots att det här är min blogg där mina tankar ska få vara fria. Känner mig konstig idag. De senaste dagarna har varit förvirrande.

Vet att du läser Micke, du kan inte komma nu igen och säga att du inte vet om du vill ta ditt ansvar, det finns inget val längre. Inte sen du lovade mig att du skulle göra allt för vår pojke. Inte en chans.

Kommentarer
Postat av: H

herregud vilket jävla svin. mogen kille.

2011-01-17 @ 14:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0