27 januari 2011

Somnade igår, innan tolv till och med! Duktig flicka. Vaknade av mig själv klockan halv tio, också jävligt skönt måste jag medge. En aning blondare nu, känns inte som så stor skillnad, får se när jag borstar ut det och fixar mig om en stund. Men nöjd blev jag, tack mami!

Gårdagen spenderades som sagt med Madde. Vi gick i centrum först med Sandra (okej in på Coop men ändå), sen tog vi två bussen hem till mig. Kollade på tv och pratade lite, mysigt var det iallafall! Sen åt vi, kollade på mer tv och mamma färgade mitt hår, mer tv sen gick hon hem. Eller ja, gick till bussen för att åka hem rättare sagt.

Jag har börjat att känna mig riktigt otymplig nu. Får knappt på mig strumpbyxor på morgonen, sen ska vi inte tala om hur ont i magen det gör (känns obehagligt) när jag ska knyta mina converse. Snart kommer jag inte kunna använda strumpbyxor eller converse om inte jag har en så kallad "påklädare" som hjälper mig haha.

Drömde att Jessica hade gett mig tre par skinnhandskar i present, snacka om att jag yrade när jag vaknade och faktiskt trodde jag hade fått det haha. Drömmar alltså..

Nu blir det frukost och fixering av hår, ansikte och ja leta fram idrottskläder. Vi hörs någon gång ikväll då jag slutar fem och måste plugga så fort jag kommer till mamma. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0