Never say never

Godmorgon. Jag är inte alls på humör för att gå till skolan idag. Känner mig trött och nere. Varför vet jag inte. Hormoner kanske. Lyssnar på Justin Bieber, blir ju inte direkt bättre av det haha. Måste egentligen springa typ nu för att hinna, men fan jag orkar inte springa. Tre lektioner idag, Sociologi, Pedled och Engelska C. Orkar inte med tre tunga ämnen idag. Inte nu när jag är så jävla trött och seg. Somnade innan halv elva igår och gick upp tio över sju, förstår inte hur jag kan vara så sjukt trött. Jag ser typ ledsen ut när jag ser mig själv i spegeln haha.

Lovar att uppdatera sen när jag kommer hem någon gång. Om jag inte däckar i soffan först. Om du bara kunde visa..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0