Mysdag

Kanske borde sova nu. Vem vet. Måtte detta sjukt skumma humör vara som bortblåst imorgon. Håll tummarna för en natt utan mardrömmar. Ska till M & M imorgon på eftermiddagen. Blir kvar där tills måndag. Dem är ni vet sådär jättebra och mysiga människor så ni anar inte. Ni är bra <3.

Har haft en mysdag med pappa och lillebror. Mest har det blivit med papsen. Först fika, träffade min faster, farbror, farfar och kusiner. Mys! Ni är också bra, hoppas ni vet det! Sedan handla lördagsgodis, hem och sedan tv. Jag och pappa har kollat hockey och friidrott, sen kollade jag film/melodifestivalen och pappa mer hockey ett tag innan han kom in till sitt rum igen för att kolla en film med mig. "Death Sentence". En svårslagen kandidat på topplistan. Fjärde gången jag såg den. Somnade en stund därinne bredvid bror min, vaknade för en stund sen och gick hit.

Ska försöka sova strax, känner inte riktigt för det precis just nu. Känner mig bara allmänt nere och bitter så jag hoppas på en bättre start på min morgon som komma skall. För allas bästa. He.

Godnatt gott folk, får hoppas på en gladare uppdatering imorgon!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Det vet vi :)

kram

2011-02-06 @ 13:00:15
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0