Länge sedan!

HAR DU...
Folköl i kylen? Nej, det skulle vara om pappa hade någon.
Något husdjur? Två katter.
Någon favoriträtt? Allt som har med oxfilé att göra!
Puder på dig? Nej inget smink över huvud taget.
Några framtidsplaner? Framtidsplaner? Vara en bra mamma till mitt barn.
En levande tro? Nej faktiskt inte.
Någon sjukdom? Bara beroende av nässpray.
Gymkort? Nepp.
Några kärleksproblem? Haha.
En homosexuell kompis? Ja.
Någon favoritlåt? Ett par stycken.
Någon kompis som snarkar? Haha ja..
Någon vän som spelar i ett band? Vän och vän.
Några MVG? Har ingen koll.
Någon som förstår dig? Tvivlar på det.
Tuff kompis som kan försvara dig? Sandra har tuffat till sig, känner mig numera lugn ;)
Något beroende? Musik och nässpray.
Fikat idag? Lite godis.
Nagellack? Inte på mig nu!


VEM..


Avskyr du? Inte värda att nämnas.
Delar du mest minnen med? De jag känt hela mitt liv.
Stör du dig på? Ett par stycken.
Gosar du med? Nalle. Haha omg.
Lagar mat? Mamma, pappa, Keijo.
Diskar? Diskmaskinen.
Städar ditt rum? Camilla.

VILKEN..

Tidning läser du? Inte någon alls just nu.
Buss åker du oftast? 704.
Frisyr har du? Rätt långt, väldigt blont.
Dag fyller du år? Den 29'e februari, fun huh?
Årstid föredrar du? Sommaren!
Stad är du uppväxt i? Orten Huddinge.

VAD..


Gör du nu? Sitter invirad i mitt duntäcke, måste klä på mig snart.
Gör dig till en bra människa? Det får någon annan svara på.
Gör dig till en dålig människa? Avundsjuka, envishet.
Vill du arbeta med? Drömmen är musik, annars ingen aning.
Är roligast just nu? Finner faktiskt ingenting speciellt roligt för stunden.
Har du på dig nu? Täcke.
Har du för smink? Absolut ingenting.
Äger du för skor? En hel del.
Läser du för bok? Doktor Glas.

ÖVRIGT..

Var det sista du åt? Gulashsoppa med baugette.
Har du en gitarr? Nej.
Vilket land vill du helst besöka? Thailand.
Tycker du om dataspelsvåld? Jag tror aldrig jag har tänkt på det.
Mario eller Sonic? Mario.
Har du bra hörsel? Beror på vad som sagts.
Tycker du om sånt här? Egentligen inte, men hade inget annat för mig.
Har du några trummor? Nepp.
Tittar du mycket på TV? Ja det gör jag.
Senast spelade dataspel? The sims 3.
Har du någon piercing? Naveln och tungan
Har du någon tatuering? Japp, en just nu.
Är du rik? Nej verkligen inte.
Har du bra betyg? Kan bli bättre.
Vad har du för mattebetyg? Matte A VG, Matte B G
Vad är klockan när du gör detta? 16.00


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tuff sandra de är jag det! ;)haha

2011-02-10 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0