Kväll

Godkväll! Har precis ätit en god gryta som ingen mindre än Manda gjort. Sjukt god var den och nu är jag och lillen mättare än mättast. Typ. Har kollat på kvällens avsnitt av Solsidan till middagen, nu har jag ingen aning om vad vi ska hitta på härnäst. Spelat SkipBo har vi hunnit med också, jag vann sista gången! (Jag vinner aldrig).

När de M&M gjorde maten, fixade jag gurka, morötter och dipp. Detta skall avnjutas senare, hoppas inte ännu för det orkar jag fasiken inte. Hehe. Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, tror jag har en såkallad matkoma. Är helt jätteseg haha.

Nu kom turturduvorna in till vardagsrummet med the gurk, the morötts and the dip. Haha. Jag måste sluta skriva nu. Herråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0