Konstigt

Det är inte så jävla roligt alla gånger. Börjar klarna upp för mig nu vad du min "vän" håller på med. Bättre att med en gång säga hur det ligger till än att hålla på och småljuga. Nej detta handlar inte om barnets far. Ska inte ens behöva förklara mig i min egen blogg. Shit, ofta jag lackar på min egen text. Något stämmer inte.

Har enormt konstiga känslor för tillfället, känner mig konstig. Mår inte bra, mår inte skit. Inte lagom heller. Vetefan vad felet är. Mår dåligt. Ungefär. Hoppas på att jag inte kommer komma ihåg nattens dröm/drömmar iallafall.

Ska kolla film snart, försöka sova lite sen. Kommer gå galant :). Är farligt trött redan nu så somnar nog snart. Godnatt på er, konstiga Jasmine ska sova nu. Eller nåt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0