I'll be over you

Godmorgon. Somnade vid tre, vaknade nyss. Vaknade iallafall inte någon gång inatt. Blev en 6 timmars lång utdragen mardröm istället. Det enda jag minns är att jag blir jagad av pappan till barnet som håller en machete i sin hand. Jag gråter, han är ursinnig. Great.

Trött som fan, känner att jag skulle vilja gå i ide ett par veckor! Sen skulle jag nog vara utvilad :). Måste vara riktigt jobbigt att sova så pass länge som björnarna gör dock! Men in på det orkar jag inte dra tråden hah.

Känner att jag är på lite bättre humör idag, men är fortfarande skärrad av nattens dröm. Det jobbigaste är att när man vaknar kallsvettig på morgon eller om nätterna är känslan av att titta omkring sig, se mörker och ingenting mer. Jag vet att jag inte är ensam, men jag känner mig ensam. Hela tiden.

Nu ska jag kolla runt lite, förhoppningsvis sova lite sen. Idag på eftermiddag blir det som sagt hem till M & M. Underbart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0