Helt okej dag!

Hur i hela friden kan en macka förändra ett humör? Jag måste ha gått och blivit knäpp. Minst sagt! Denna macka var så sjukt god haha. Smakade som en ceasarsallad i baugette. Shit pommes. Wonderful. Min nya favoritmacka jappjapp! Köpte den på Coop, inte speciellt nyttig säkert, men vafan god som i helvete! :)

Måste börja plugga snart, väntar tills min lillebror kommer hem. Ska nämligen ner och ta emot honom från taxin. Ska lägga in lite bilder då också. Blev lite tjatad på om det där med bilder idag i skolan haha! Sorry :). Det är så gulligt när folk frågar om de får känna på magen (inga randoms som frågat, utan från parallellklassen), klart ni får! Lillen är dock mest vaken på kvällarna faktiskt, även morgonen.

Får dock väldigt ont när jag är ute och går, även om det är till och från skolan. Men det är normalt. Precis som allt annat!

Hm, du är väldigt konstig du. Fram och tillbaka hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0