Haha

Hahaha, hade tänkt att ta en bild med deras webcam men hua vad rolig jag ser ut. Dags för en dusch eller ett långt bad när jag kommer hem haha. Fyfan :). Ska snart få i mig lite Chorizo som jag inte käkat på hur länge som helst, älskare! Halsbrännan som säkerligen kommer att smyga sig fram efter struntar jag faktiskt i. Är så sjukt gott så får stå ut i en eller två dagar ;).

Ska plugga lite när jag kommer hem till mamma efter barnmorskebesöket, sedan bara ta det lugnt. Hoppas att Keijo har fixat gravidpiercingen nu, börjar känna att jag får lite ont kring piercingen ibland. Sjukt skumt!

Ska hjälpa Manda att bryta ner spaghetti i kokvattnet, det är lite läskigt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0