Godisbitar

Åååh. Nu önskar jag att det fanns massor med pengar över, till mig själv. Har hittat fyra par skor jag mer än gärna lägger vantarna på. 796 kronor för alla fyra.

Klicka för att förstora bilden Klicka för att förstora bilden
Klicka för att förstora bilden Klicka för att förstora bilden

Funderar på att önska mig detta av far i födelsedagspresent. Men vet inte om han tänkt sig någonting annat. Vill så gärna ha allihopa. De två par bootsen kan jag använda i vår, de två kilklackarna får användas när bebis tittat ut. Annars i höst!

Kommentarer
Postat av: Cicci

inte för att göra dig deppig men det finns en risk att dina fötter ändrar form, typ bredare. Men det behöver ju inte hända alla, själv fick jag helt plötsligt en storlek större när mina trollisar var födda :)

Kram

2011-02-22 @ 21:42:52
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0