Dagen

Jag veet att min uppdatering är usel. Men jag har inga bilder att lägga upp, eftersom jag inte kan ta kort på någonting förutom med min mobilkamera. Får se om jag slänger upp några sådana imorgon eller något.

Kan lite kort berätta om idag. Först trodde jag att vi började kvart i tio som vanligt, men tydligen började vi klockan nio. Pinsamt. Sen lyssnade jag på redovisningar från klassen, fick reda på att min och Sandras redovisning blivit framflyttad en vecka (LYCKA) och sen åt vi kebabgryta med potatisklyftor i skolan. Helt ok gott. Satt och gjorde Power Point till Amish-arbetet vi har framflyttad redovisning på, åkte in till stan med Sandra x2 och shoppade en svart tröja för hela 49 kronor. Sedan åt vi mat i Kungshallarna där uppe och satt där hur länge som helst. Kom hem för ett tag sen och imorgon ska jag inte göra någonting annat än en enda liten pluggrej som tar en halvtimme högst. Sen blir det att sova tidigt och chilla galet. Så sjukt skönt.

Nu ska jag ligga och spela spel på mobilen i en kvart innan jag däckar. Godnatt gott folk, hörs imorgon!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0