Dagen

Godmorgon! Ska alldeles strax börja kolla på det nya avsnittet av Gossip Girl som äntligen kommit. Hoppas det händer någonting roligt denna gång. Har precis suttit och kollat runt på CSN's hemsida om hur mycket pengar jag kommer få varje månad då jag pluggar på Komvux sen. Funderar på att plugga redan till våren 2012 och satsa på kvällskurser om detta är möjligt. Mor min har nämligen erbjudit sig att eventuellt kunna vara barnvakt då jag är borta. Får se hur detta blir sen. Ska kika lite på kursplaneringen nu, visserligen kommer denna ändras helt till hösten, men kan vara lite kul att kolla lite smått vad som kan finnas att läsa!

Ska till skolan vid två, ber att min mobil inte har dött då. Kanske borde ringa Sandra och säga det. Finns nämligen ingen laddare här hos M & M. Snart frukost men först kursplanering och GG!

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0