Bebis

För er som inte visste detta, gick jag in i vecka 22 i söndags! Spännande, tiden går så sjukt snabbt att jag inte riktigt hinner med själv. Han sparkar börjar bli lite hårdare nu, om ni har tur kan ni säkert känna det med er hand också! Inte bara jag som kan känna det längre. Men det är bara några enstaka gånger han sparkar lite hårdare tyvärr. Sen att jag inte kommer tycka det är så mysigt när jag får en spark mot lungorna eller revbenen är en annan femma som jag inte riktigt oroar mig för just nu!

Idag är det den första februari. Jag fyller år om 27 dagar! Det enda jag önskar mig är en kamera. En riktigt bra kamera. Som kostar ett par slantar. Ganska många faktiskt. Har ingen aning om vilken kamera jag vill ha, men en riktigt bra en. Jag vill gärna dokumentera så mycket jag bara kan nu innan och vår pojke föds. 

Vagn behövde jag inte önska mig, för det har mormor redan fixat (hon ville stå för den sa hon), som säng ska jag till en början använda den vagga som gått genom flera generationer. Blir mycket mysigt där. Resten löser sig med tiden.

Nu tänkte jag käka frukostlunch. Om det finns någonting hemma. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0