A new day has come

Goddag finisar.
Är rätt seg idag, men fortfarande har mitt humör inte sjunkit ännu. Ont i ryggen, jappjapp. Stannade hemma från skolan idag eftersom jag inte sov så bra inatt. Lite kramper och sånt man får räkna med. Eller något :). Nåväl, är sjukstuga här hemma idag, jag är hemma, min lillebror också. Eftersom Niklas är hemma så är pappa hemma och tar hand om honom, stackarn har feber och pratar lite sådär roligt (ont i halsen). Drack varm choklad imorse som far kom in med, gullnos han är! Var gott. Länge sedan. Just nu kollar jag på Gossip Girl och väntar på lunch, plättar! Gott som tusan.

Här kommer lite bilder på kläder jag fått till lillfisen av mormor och morfar!

Mysdress, byxor och munkjacka.


Beatlesbody + mössa!

Asgrymma jeans!

+ ett par svarta mjukisbyxor.

Tack fina ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0