19 februari

Förlåt för seg och tråkig/deppig uppdatering, jag har bara inte haft ork att skriva. Imorgon går jag in i vecka 25, helt sjukt! Fredagen innefattade detta: Gick runt i centrum med Sandra en stund, kom hem, lagade mat åt pappa och lillebror - blev faktiskt gott! :) Köttfärssås och spagetti gjorde jag. Sen åt vi blåbärspaj med vaniljvisp, asgott. Sedan efter det kollade jag och pappa på filmen Shutter Island, sjukt bra film - älskar slutet. Efter detta satt jag framför datorn och pratade med folk, sedan blev det Skypechatt för fulla muggar med trevliga ehm män? Haha. Kul var det iallafall. Somnade klockan fem, blev väckt tio över nio av lillebror och pappa som hade dukat fram frukost!

Ska nog försöka slumra till snart till någon film eller så, känner mig inte jättepigg på dessa fyra timmar fyllda med sömn. Blir Castello snart (vid ett), sen hem och vila för att sedan duscha och fixa mig lite för middag hos mormor och morfar. Tjälknöl med potatisgratäng, farligt gott vill jag lova. Slänger kanske upp lite bilder senare idag om ni har tur! :D

Nå, nu blir det sänghäng.
Önskar allt var så himla mycket lättare, bara antingen eller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0