Sentimental

Riktigt tungt just nu. Kollade precis klart på My sister's keeper. Hua. Gråter floder. Som vanligt. Kändes som att den filmen behövdes ikväll, passar på när jag ändå var ensam hemma. Just nu spelas pianomusik på min Spotify, från filmen. Varvar ner nu när det inte finns någon att sitta uppe och prata med. Ska strax sätta igång OC, det enda som lär få min nedstämdhet att bli någorlunda normal. Alltså jag mår inte dåligt egentligen, det är bara denna film som gång på gång berör så sjukt mycket. Den är riktigt fin. Och hemsk. Så mycket kärlek i filmen. Jag är glad att jag är frisk, att min familj är frisk <3.

Nu blir det att krypa ner ytterligare under täcket för att, som jag gjort den senaste veckan, somna till OC. Godnatt gott folk, ni är fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0