Yes and no

YES YES YES YES! Till min stora glädje har ÄNTLIGEN den person som jag gillat genom hela ANTM säsong 15 gått till final! Detta är fanemig första gången i någon ANTM säsong som den person som man hejat på genom hela skiten kommit till final. Ni förstår inte hur glad jag blev haha! Både hon som jag hejar på och jag själv blev galet förvånade haha, nu låter det som att jag var där och känner henne men jag såg det och såg hennes min och upptäckte sedan min egen min som var på ett ungefär precis likadan som hennes haha. Vem det är tänker jag inte säga hehe, det får ni andra se när säsong 14 tagit slut på tvn ;). He he.

NO NO NO NO! Till min mindre stora glädje har jag nu upptäckt att jag inte känner någon lukt just nu haha. Det är väldigt irriterande då jag efter frukosten jag åt halv tio blev hungrig vid halv ett och tog mig en knäckebrödsmacka med en tjock skiva julskinka med senap på. Hade ju tänkt att avnjuta denna macka otroligt mycket med alla goda smaker.. Icke sa nicke, så jag fick nöja mig med lite senapssmak lite till och från.

NU kom posten, ska se om något var till mig.
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0