Citrondoftande köttbullar

Godmorgon! Idag måste jag erkänna att jag inte mår illa, fast så kanske det känns eftersom jag är väldigt hungrig haha. Funderar på att ta en till bild på magen, ska kanske bli en rutin varje måndag? Någon som tycker det låter bra/dåligt?

En grej jag är lite fundersam över som jag ska ta upp med BM är att när jag kollar på internet vilken vecka jag är i så står det att jag är i vecka 12 (slutet av) men min BM sa i tisdags att jag var i vecka 10. Kan det vara för att jag sa att mensen har 30 dagar mellan? För har räknat och det stämmer inte, det är 28 dagar.. Får ta upp det med henne imorgon då även min mamma är med.

För jag har börjat läsa en annan tjejs blogg som hade sista mens (förlåt E haha) den 30 augusti och BF är beräknat till den 5 juni. Hon går nu in i vecka 13. Grattis föressten! Jag hade nämligen sista mens 2 september och BF är beräknat till den 8 juni, alltså tre dagar efter henne. Då borde jag snart också gå in i 13e veckan! Ska se vad K säger imorgon (barnmorskan) eftersom vi ska dit då.

Idag blir det hemfärd till my other home, till pappa! Ikväll blir det en början på GI-mat, dock vet jag inte om det är en bra mat för mig som är gravid då man egentligen borde äta enligt tallriksmodellen.. Ska fråga BM det imorgon också! Det blir iallafall som pappa skrev igår "Citrondoftande köttbullar" till middag och det låter väldigt intressant!

Nu ska jag fortsätta kolla på Tyra Banks show, btw jag tror jag kanske börjar få ögoninflammation. Eller något. Kunde knappt öppna ögat imorse..

Nåväl, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

De e lugnt ;) Men säg bara att du räknat fel, det är bara 28 dagar mellan mens. Då kommer hon räkna om för då kommer 8/9 juni stämma

2010-11-22 @ 22:29:12
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0