Uppdatering

God eftermiddag.
Har varit hemma en stund nu, ligger i soffan och kollar på Bones. Älskar programmet!
Var ju på Huddinge sjukhus idag för fosterdiagnostik. Då mina blodprover inte hade kommit till deras labb ännu kunde han inte fastställa och räkna ut risken för Downs Syndrom, men jag fick iallafall se bebisen, och ja det finns faktiskt en bebis i min mage! Sjukt skumt att se bebisen, men jag blev så glad! Ett lyckorus for genom kroppen när jag såg det lilla fostret som i sommar ligger i min famn.

Får vänta spänt i två-tre dagar nu för resultatet. Jag hoppas innerligt på att allt ser bra ut och att risken är liten.. Håll tummarna för över 200 (förstod inte riktigt hur eller varför någonting skulle bli över 200 men det var liten risk om det var över 200 så hoppas på det!)

Har med mig två bilder hem, man ser inte så mycket, men mer på den ena bilden iallafall! Det värsta är ju över eftersom jag vet att bebisen finns, trots att det som nästan är ännu värre måste jag vänta på i tre dagar.. Återkommer med vad barnmorskan berättar sen. Shit vad nervös jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppppdaaatera din lilla gurka!

2010-11-30 @ 18:28:28
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0