Sony Ericsson W20i Zylo



Denna skönhet står faktiskt högst upp på min önskelista till julen nu. Den är skitsnygg och har sköna knappar som fasiken! Känner mig ganska trött på min touch och pappa har ändå sagt att om jag inte vill ha Sation längre så kan han gärna ta den hehe. Visst kommer jag väl sakna de finesser och funktioner som Sation har, men jag och M måste ändå köpa en kamera så vi kan börja ta foton till bebisen och dokumentera det. Men det får nog inhandlas på mellandagsrean.

Kommer dock knappt kunna köpa några kläder då :/ Får ta de största storlekarna då antar jag, leta efter koftor och stora tröjor eller något. Tråkigt men spännande ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0