Skärgårdssill

Yes! Waise åkte ut från idol igår, finally.. Inte för att jag såg det ske, jag somnade precis när han började sjunga för sin överlevnad i Idol, men jag frågade när M kom upp och lade sig bredvid mig. Jag kände mig riktigt trött igår, kanske var det för att jag hade hållt igång hela dagen?

Började morgonen med att besöka förskolan Klockspelet, med mina tre vänner i min projektgrupp. Var där i två timmar ungefär, sen blev det currykyckling med ris till lunch och sist men inte minst, SACO-mässan. Var väldigt roligt där, trots att jag inte hittade någonting som riktigt passade mig. Kulturama verkade lite intressant och självklart bartenderskolan men det vet både jag och alla andra att det är en liten dröm jag får lägga på hyllan just nu!

Till middag blev det Italienska köttbullar med bandpasta, jisses vad det är gott! Lite sill till förrätt och till efterrätt haha.. Ja jag är konstig som kan äta sill bara sådär men jag gillare! Ska ta mig en liten munsbit sen när jag börjar bli hungrig snart. Som mellis efter frukosten liksom ni vet. Nåväl, Idol gillades skarpt, speciellt Jay's andra låt.

Somnade halv elva.. Vaknade halv nio.. Är trött, har ont i magen (livmodern som växer, känns typ som mild mensvärk), är kissnödig, har ett sår i gomen från igår (åt en nachotugga och fick skalet i gomen som fastnade och nu är det ett sår), vill ha godis och minipizza, borde sova. Juste, vill kolla på någon film! 

Får se hur jag mår senare haha, gillar att jag får klaga hur mycket som helst på bloggen min, ingen kan säga något! 

En hemlis.. Jag vill att min mage ska bli lite stor så jag kan känna att jag kan prata med h*n, skulle vara så mysigt hehe.. Vill känna sparkar och ja, vill se att jag är gravid så jag kan riktigt förstå detta!
Skriver senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0