Rykten

Igår hade jag många fler läsare än vad jag trodde visste om att jag ska bli mamma.. Snart börjar väl ryktena rulla fram också. Men men, eftersom jag kommer rulla fram senare så är det väl lika bra. Hatar rykten bara, blickar, viskningar. Kan man inte bara säga grattis och om man sen har några problem, ta detta med sina kompisar när jag inte är i närheten? Men men, ska inte bry mig så mycket, ingenting har hänt ännu ändå haha så vad är det att prata om egentligen?

Åt precis två stycken mini-pizzor (alltså de är max 5 cm i diametern) och dem är så goda! Sen att de är söta att titta på är inget nytt hehe.. Har även berättat om mobiltelefonen för min far nu haha. Får se sen vad det blir i julklapp, blir glad oavsett :). Klapparna är verkligen inte det som är viktigast med julen!

Nu blir det mer OC, pussar

Kommentarer
Postat av: Ida - blivande November mamma!

Sv: Nejdå, klart det inte är! Jag skriver upp dig på listan! :)

2010-11-21 @ 11:29:02
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Ja det är roligt :) Kommer följa din blogg! Kul att du gillar min! Kram

2010-11-21 @ 22:22:50
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0