Mackenzie Foy

Okej, detta gör mig ganska mycket besviken.. Mackenzie Foy ska spela Renesmee i Breaking Dawn, jag tycker hon är alldeles för gammal. Missförstå mig inte, en skitsöt tjej, men jag trodde inte att hon skulle se ut på det här sättet.. Säkerligen kommer hon bli omgjord och sånt, men jag fick för mig en liten tjej i början som var lite halvknubbig som alla andra barn, iofs står det i boken att hon är slank och smal, men hon är ju lång! Hur ska Bella och alla de andra kunna bära runt denna tjej som ett småbarn när hon i själva verket är nio? Jag är ganska chockad..


Kommentarer
Postat av: Ida - blivande November mamma!

Sv: Vilken vecka är du i? :) Jodå, vi mår bra. Självdå?

2010-11-20 @ 16:10:28
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0