I was crying when I met you, now I'm trying to forget you

Hemma hos pappa nu. Hörde precis min lillebror från köket som smakade en Baconmuffins, "det var inte gott" var det enda han sa haha. Stackars pappa som var hemma igår och bakade.. Får så lätt skuldkänslor för sånt där, speciellt när det gäller familjen, fast nu var det inget som var så jätteelakt haha men ändå. Vet inte riktigt vad jag vill skriva med det här men men..

Försöker hitta lite nya intressanta bloggar att läsa, trots att jag egentligen borde läsa klart boken Doktor Glas som det är bokdiskussion på imorgon.. Får gå som de går. Har ingen lust att skriva om såna här tråkiga saker, vill skriva om graviditeten!! Men eftersom jag nu är helt lost in translation när det gäller vilken vecka jag är i så känns detta ganska lönlöst.. Vill till barnmorskan nu haha! Vill ställa massa frågor och egentligen vill jag göra ett ultraljud så jag vet att det ens växer någonting i magen, känns ju så overkligt!

Nåväl, ska göra någonting vettigt just nu, puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kände precis samma, ville inget hellre än att göra uljud som man liksom VISSTE!

Haha. Grattis till graviditeten!

2010-11-24 @ 09:26:51
URL: http://classyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0