Hungrig men samtidigt inte

Fick ett sms idag från Karolinska. Ska dit på måndag för KUB-test. Jag är riktigt nervös, inte bara för att testet kan visa indikation på Downs Syndrom utan det är då jag får veta om det fortfarande finns någonting i magen! Det känns så läskigt, tänk om det inte finns någonting där? Vad fan skulle jag göra då? Sådana saker försiggår i mitt huvud just nu, blandat med annan dramatik.

Morgondagen ser ut som såhär:
07.30 - Blodprover på Vårdcentralen
08.10-10.25 - Försöker gå på lektionerna som är då
10.30 - Möte med studievägledaren E

Sedan slutar förmodligen dagen i skolan där för mig. Får se senare på dagen om jag mår bättre. För just nu mår jag sämre än i morse. Nåväl, ska snart ta en bild på magen som senare ska äta middag och synda i godsaker då min älskade pappa fyller år!

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0