Drömmar

Godmorgon alla pigga människor! Slog upp ögonen vid nio imorse, beror nog på att kroppen ställt in sig på att sova tio timmar eller något, somnade vid elva igår, vaknar nio. I förrgår somnade jag halv elva och vaknade halv nio haha. Knas. Nåväl, ligger faktiskt i min lillebrors säng och sov här inatt (han är hos mormor och morfar) för M hade sån hosta att jag inte kunde somna och hua vad dåligt humör jag var på igår så det blev bäst att jag lade mig här inne.

Idag ska jag försöka plugga litegranna, käka minipizzor tills jag spricker och ja, kanske ta mig ett långt varmt bad om jag känner mig frussen. Måste i vilket fall som helst lägga mig tidigt ikväll eftersom det är dags för skola imorgon!

Min dröm jag hade inatt, den bästa drömmen på länge seriöst. Kan verkligen inte berätta vad den handlade om men den var riktigt underbar hehe. NEJ det var ingen sexdröm haha.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på OC säsong två, tills skivan tar slut och sedan käka frukost. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0