Början på en önskelista

Tänkte göra en flashig och snygg önskelista med collage från Picasa, men nej det orkar jag inte just nu. Det får bli en kort och tråkig text med punkter haha.

Såhär långt har jag kommit:

- Pengar
- The Sims 3 Kvällsnöjen
- Gucciparfym
- Spelet "Med andra ord"
- Tjocka leggings
- Raggsockor (ej stickiga)

Tja, så långt har jag kommit som sagt. Anledningen till att jag inte önskar mig någonting till bebisen är för att jag inte har fått den tillåtelsen av varken mamma, mormor eller pappa. Detta är om det skulle hända bebben något, då skulle sorgeprocessen blir mycket svårare. Det känns lite som negativitet men de har självklart rätt i vad de säger. Pratade precis med pappa i telefonen, han sa det, när du ligger inne och föder kommer alla saker att lösa sig. Jahapp sa jag, en god fé som springer runt och shoppar lite? Det får vi allt se..

Tog faktiskt ett kort på magen imorse haha, gud vilken tönt jag är, men men man ser faktiskt lite hehe.. Nu ska jag sluta pladdra och tänkte drömma vidare om alla kläder jag inte kommer kunna ha på mellandagsrean. PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe jag önskar mig också The sims kvällsnöjen :)



Jag kommer dock att önska mig och få bebissaker, tror de e rätt lugnt då jag kommer vara i v.17/18 och dessutom sett en frisk bebis med bultande hjärta. Kram

2010-11-21 @ 22:25:14
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0