Bones

Första advent idag! Ingen ljusstake uppsatt hemma hos pappa men behövs det verkligen? Bara kolla ut på den vackra snön! Hade den inte varit så himla kall hade jag mer än gärna hoppat ut i min pyjamas och gjort massor med snöänglar. Varför jag helt plötsligt har börjat gilla snö har jag ingen aning om. Kanske bara är så.

Ligger i soffan och gör absolut ingenting, superskönt! Ska kolla på Bones hela eftermiddagen och kvällen, precis som jag gjort hela morgonen och förmiddagen. Riktigt svårt att sluta titta när man har börjat ju.

Imorgon står detta på schemat:
09.00 - Vara på plats på Albatrossen¨.
13.00 - Mormor hämtar mig och vi åker till Karolinska för KUB-test.

Riktigt nervös är jag faktiskt.. Hoppas allt går som det ska och att blodproverna visade bra resultat samt att allt ser normalt ut.. Usch vad nervös jag är!

TTYL <3

Kommentarer
Postat av: felicia

bara bra! lite svårt att ta sig till och från jobbet bara. är trött i ryggen, så ikväll blir det soffhäng för hela slanten =)

2010-11-28 @ 17:26:03
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Kommer gå superbra! Återkom med rapport ;-) kram!

2010-11-28 @ 22:47:30
URL: http://classyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0