Vecka 17 (16+1)

Herregud! Jag är fanemig i vecka 17 nu?! Haha shit vad tiden går fort. Om bara två veckor ska jag göra ultraljudet som jag väntat på så länge! Får se om jag vill veta vilket kön min lilla bebis har. Det återstår att se! Blir Mycket bättre uppdatering nästa vecka, ska nämligen till pappa då och lär sitta en del vid datorn ;).

Har haft en jättemysig julafton, som har firats på hela tre ställen! Först hos pappa på morgonen med jullunch och mysigt sällskap och fin julmusik + juleklappar. Sen vidare till mormor och morfar, jag och lillebror åkte från pappa och dit. Där kollade vi på Kalle Anka, öppnade klappar, åt mat i massor och skrapade lotter. Sedan på kvällen bar det för min del av till en kär vän till mig. Sandra Kjellberg. Den lilla tösen fyllde nämligen 18 igår! Spelade TP med hennes släkt och gav henne en present jag jobbat hårt med och spelade lite tvspel. Idag bär det av till henne igen för kalas! :D

Nu ska jag strax äta frukost och öppna lite klappar här hos mamsen. Först frukost! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0