Vecka 14 (13+4)

Har precis nu räknat ut hur långt gången jag är. Innan Petri (barnmorskan) mätte bebisen trodde jag att jag hade gått 12+4, fick då reda på att jag gått 12+2, inte så stor skillnad, men ganska stor ändå, eftersom det är svårt att hålla koll på de där + dagarna. Får ett mer exakt BF-datum i januari när jag ska göra det rutinmässiga ultraljudet. Vecka 19 är ganska sent men det var då jag fick en tid, så får vänta och vänta. På torsdag går jag in i vecka 15, tiden går verkligen fort! Ska nog ringa barnmorskan idag som jag skrev i tidigare inlägg. Får se vad hon säger.

Ska försöka få i mig lite mat, kanske sova en stund också. Om det går. Är galet trött i ögonen men kan inte somna. Har inte lagt upp några bilder på magen ännu, de kommer senare, hittar inte sladden som man lägger in bilder genom mobilen till datorn. Blev lite sgen på kanelknäckebröd nu. Hm.

Nu ska jag stänga av datorn, innan måste jag iofs kolla mejlen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0